Nova godina donosi priliku za nove odluke i izazove – zašto ne biste upravo sada počeli da štampate i prodajete svoje fotografije? Previše puta naše omiljene fotografije ostaju zaboravljene u digitalnim folderima,...
Ako imate sopstveni fotografski biznis, preporuka za fotografa predstavlja najefikasniji način da unapredite poslovanje i povećate prihode. Na početku, to može delovati izazovno – vaša usluga je nova, a potencijalni klijenti možda...
Meta opis ima ključnu ulogu u načinu na koji pretraživači i korisnici doživljavaju vaš sadržaj.
Iako ne utiču direktno na poziciju u rezultatima pretrage, meta opisi značajno doprinose angažovanju korisnika, povećanju stope klikova...
Marketing za fotografe često deluje kao izazov, a pitanja poput: „Kako se baviti marketingom?“ ili „Kako privući nove klijente?“ su veoma uobičajena. Odgovori na ta pitanja ponekad izgledaju nedostižno, posebno kada nema...
Posao Social Media Managera je ključan za održavanje i unapređenje prisustva brenda ili osobe na platformama društvenih mreža. U poslednjoj deceniji, popularnost ove uloge značajno je porasla jer sve više preduzeća prepoznaje...
U svetu digitalnog marketinga i sadržaja, naslovi igraju ključnu ulogu u privlačenju pažnje publike. Oni su prvi dodir koji čitalac ima sa vašim sadržajem i često su odlučujući faktor da li će...
LinkedIn je platforma koja omogućava profesionalcima i početnicima u svojoj oblasti da se povežu, dele svoje radno iskustvo, stručnost i stvaraju nove poslovne prilike, a naši saveti za LinkedIn će vam sigurno...
Kao i u svakom biznisu, tako i u svetu fotografije landing stranice su od izuzetnog značaja za sajtove fotografa. Saznaćete njihovu svrhu, njihove potencijalne primene, a svakako ćemo se pozabaviti i dizajniranjem...