Ključni koraci dizajna landing stranice za fotografe

Kao i u svakom biznisu, tako i u svetu fotografije landing stranice su od izuzetnog značaja za sajtove fotografa. Saznaćete njihovu svrhu, njihove potencijalne primene, a svakako ćemo se pozabaviti i dizajniranjem efektivne landing stranice. Na kraju ćemo proći i metode za merenje efikasnosti ovih stranica kako bismo obezbedili optimalne rezultate.

U svojoj osnovi, landing stranica služi kao određena destinacija na koju pojedinci bivaju usmereni putem raznih marketinških aktivnosti. Jednostavno preusmeravanje potencijalnih klijenata na generičku početnu stranicu sajta može biti neefikasno zbog više faktora, menija i drugih ometača koji će skrenuti pažnju sa glavne poruke. Da biste privukli svoju publiku, od presudne je važnosti usmeriti ih ka posebnoj landing stranici koja jasno prenosi vašu osnovnu poruku.

Da biste je uskladili sa svojim marketinškim aktivnostima, kao što su onlajn oglašavanje, email kampanje ili SEO optimizacija za pretraživače, dizajn vaše landing stranice treba da sadrži upečatljiv naslov, sažet opis ponude i jasan poziv na akciju. Smanjite ometanja uklanjanjem nepotrebnih menija i irelevantnih veza. Svaki element na stranici treba da bude usmeren na postizanje specifičnog cilja koji ste postavili.

Sadržaj vaše landing stranice treba besprekorno da se uskladi sa vašom marketinškom kampanjom. Na primer, ako na Facebook-u oglašavate poklon vaučere za portretno fotografisanje, obezbedite da kampanja usmerava zainteresovane korisnike ka landing stranici koja je ekskluzivno posvećena prodaji poklon vaučera. Doslednost je ključna, tako da izbegavajte neslaganja između oglasa i sadržaja landing stranice. Potencijalni kupac ne bi trebalo da bude zaveden oglasom koji nudi popust od 25%, da bi na kraju došao na landing stranicu i našao popust od svega 10%.

Na šta treba obratiti pažnju prilikom dizajna landing stranice za fotografe?

Ograničite sadržaj na vašoj landing stranici na logo, prodajni tekst, vizuale i jasne pozive na akciju koji su implementirani kroz tekst. Izbegavajte uključivanje veza ka drugim stranicama, omogućavajući posetiocima da se vrate na vaš veb sajt samo klikom na logo.

Za landing stranice koje su pronađene organski putem SEO optimizacije za pretraživače, možete biti nešto fleksibilniji. Na primer, ako se specijalizujete za fotografisanje venčanja i ciljate ključnu reč „fotograf za venčanja u Beogradu“, usmerite zainteresovane strane na stranicu vašeg veb sajta koja pruža sveobuhvatni uvod u vaše usluge fotografisanja venčanja. Ovaj pristup pomaže da posetioce ne zatrpavate informacijama i detaljima o drugim fotografskim specijalizacijama pomenutim na vašoj početnoj stranici sajta.

Kreiranje landing stranice je sada olakšano modernim platformama za upravljanje sadržajem veb sajtova. Na primer, WordPress teme nude dizajn landing stranica kao deo svojih funkcionalnosti. Dodaci poput Elementora dalje pojednostavljuju proces kreiranja. Međutim, takođe možete razmotriti posvećena rešenja poput Leadpages-a ili Unbounce-a.

Ove platforme su specijalizovane za kreiranje landing stranica sa visokim stopama konverzije. Nude brojne unapred pripremljene templejte sa dokazanim rezultatima u pogledu konverzije. Njihovi optimizovani pozivi na akciju i merljive metrike uspeha omogućavaju vam da procenite efikasnost vaše stranice u odnosu na druge korisnike. Iako je moguće postići slične rezultate samo sa WordPress-om, Leadpages je pojednostavio proces i uštedeo nam potrebu za obimnim A/B testiranjem kako bismo postigli željene stope konverzije.

Naravno, alati poput Leadpages-a ili Unbounce-a dolaze sa određenom cenom. Leadpages naplaćuje otprilike 49 dolara mesečno, dok Unbounce košta oko 90 dolara. Vredno je istražiti različite opcije koje su dostupne i iskoristiti besplatne probne verzije koje ovi proizvodi nude.

Testiranje vaše landing stranice

Naglasili bismo važnost A/B testiranja kako bismo procenili efikasnost našeg oglašavanja. Da biste testirali efikasnost vaših landing stranica počnite tako što ćete kreirati dve, tri ili četiri verzije vaše landing stranice, svaka sa sitnim varijacijama kako biste procenili uticaj ključnih komponenti. Na primer, naslov zaslužuje najveću pažnju, jer je to jedan od najvažnijih elemenata na stranici. Ako naslov ne uspe da se poveže se sa vašom publikom i natera ih na angažovanje, oni će brzo napustiti stranicu. Obezbedite ravnomernu raspodelu budžeta među svim verzijama stranice kako biste tačno procenili koja verzija daje najvišu stopu konverzije.

Iako postoje dodaci za A/B testiranje dostupni za WordPress, najefikasniji obično dolaze sa mesečnom naknadom i zahtevaju obimnu konfiguraciju. U takvim situacijama do izražaja dolaze alati poput Leadpages-a ili Unbounce-a. Sa ovim platformama, pokretanje A/B testa je jednostavno. Automatski rukovode raspodelom posetilaca ka svim verzijama stranica i pružaju sveobuhvatne statistike o stopama konverzije.

Nakon testiranja različitih naslova, možete odlučiti da procenite alternativne verzije prodajnog teksta, slika i dugmadi za poziv na akciju. Može se činiti kao mnogo testiranja, ali krajnji cilj je maksimiziranje procenta posetilaca koji se konvertuju u potencijalne klijente ili prodaju, efektivno postižući ciljeve vaše landing stranice. Razumevanjem svrhe landing stranica i primenom sistematičnog testiranja, možete postići znatno veće stope konverzije nego oni koji nemaju okvir za testiranje. Ako vam marketinški budžet to dozvoljava, preporučujemo uključivanje alata za upravljanje landing stranicama poput Leadpages-a ili Unbounce-a u vašu strategiju.

Definitivno su landing stranice moćni alati za povećanje konverzija i efektivno komuniciranje sa potencijalnim klijentima. Ulaganjem vremena i napora u dizajniranje i testiranje ovih stranica, možete optimizovati svoje marketinške napore i unaprediti ukupni uspeh vašeg poslovanja kao profesionalni fotograf.

Similar Articles

Comments

Komentari su zatvoreni.

Advertismentspot_img

Instagram

Most Popular